G-TEST

Känner mig väldigt nervös och Orolig i magen just nu, eftersom Denise inte fortfarande har fått sin *enmånadsgrej* så skickade jag henne till Apoteket idag för att köpa ett test *Ihhhh* redan nu innan hon har testat sig så känner jag i hela magen att något inte står rätt till!
Jag hoppas vid min gud såklart att det bara är hennes mens som är lite oregelbunden, men samtidigt tycker jag ändå att den har kommit ganska normalt de andra gångerna, så varför helt plötsligt slutar den komma???

Ucsh...ja vi får se när hon kommer hem! ska fortsätta med maten här nu och försöka att inte tänka så mycket på det! men lättare sagt än gjort vill jag lova!!


 PLEASE...LÅT DET VISA NEGATIVT!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0