Gummistövlar nästa tack!

Middagen klar och fick höra att det var mycket gott, själv är jag fortfarande mätt efter Burger King besöket så jag valde att inte äta utan jag ska packa en matlåda med mig till jobbet imorgon istället, Inspirationen till dagens middag fick jag här →   http://ensidamedmat.se ←    dubbelpanerade fiskfileer med kall sås till, oxå hade jag stekt potatis och gurka till.


Mmmm..ser väl smaskigt ut va!! ;)

Nu ska jag snart ut i regnet och ta en runda med Felix, men egentligen vill jag inte ut när det regnar *ucsh*

***GUMMISTÖVLAR***
***GUMMISTÖVLAR***
***GUMMISTÖVLAR***

Japp det var ju just det jag skulle handla ju..Hmm...minnet är ganska dåligt i detta huvud mellan varven *L*

En annan familjemedlem som sitter och fundilerar på ifall hon ska ut eller inte!


 

PÖSSKI PÅ ER ALLA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0