hon=mogen......han=barnslig

Ögona på mig börjar bli trötta,så jag kommer alldeles strax sätta mig i min sköna fåtölj och ev slumra till, men vill se en film som Denise o Viktor kom hem med,, men Hmmm....han ville se en annan film först så det är det jag sitter o väntar på just nu!


försökte fånga viktor på bild men det funkade inte :) han är blyg för kameran! Oxå ville han se tecknad film!! Ehhh....Denise ville se en kärleksfilm, men det var han inte ett dugg intresserad av *hihi* redan nu ser man skillnad på pojkar o flickor...HON= mycket mer mogen....HAN= föredrar tecknat.

 


en liten scen ur hans barnfilm! *L*

JAJA...nu säger jag godnatt och dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0