Ikea-kväll

Satan i gatan vad det kan regna!!! det har ju regnat precis HELA DAGEN och det riktigt VRÄKER NER!! riktigt tråkigt är det! och jag tänker på Lisette som jobbar ikväll i detta regnande UCSH!!! vill inte vara i hennes kläder när jag kommer hem! Nu skulle man haft ett par snygga gummistövlar som jag ville ha för ett par månader sen, och nu tror jag verkligen att jag ska köpa mig ett par, såg ett par på BoW häromdagen när jag var där och imorgon är det ju lön så kanske sticker jag in och köper mig ett par röda fina stövlar med vit snörning! :)

Idag efter jobb så körde Danny och jag till Ikea...Nya Ikea....Mmm...det var stort!! Det  såg man redan på parkeringen..mycket..mycket folk!! men inne på varuhuset såg det inte ut att vara alla dessa människor, men det är väl för att det är gott om plats där inne. Man gick inte och trängdes i alla fall.
Jag handlade inte så mycket för vi åkte ju egentligen inte dit för att handla, utan mest för att kolla in. men jag fick med mig hem ett par snygga glasburkar som man kan ha flingor,socker o mjöl i tex..annars blev det inte så mycket mer...Jobbigt att gå där med Danny oxå...ja ni vet, man kan inte gå och titta i lugn o ro när mannen är med, för de lixom bara springer förbi allting!  Så nästa gång jag åker dit så ska jag dit själv eller oxå med en vännina.
Dock var det kul att se var det låg och hur det såg ut...Resturangen såg väldigt inbjudande ut oxå...sen hade dom en liten miniaffär där man kunde köpa köttbullar, lingonsylt, potatismos, korv, olika såser och mycket annat, lite kul tycker jag. Men Ikea har ju alltid varit kända för att reklamera ut svenska köttbullar *L* så där var det ju inte speciellt förvånande.
Jag kommer helt klart att gilla att gå och titta och drömma där många,,många gånger till men jag tror att den här värsta hysterin ska lägga sig innan jag återvänder dit!
Det bästa av allt.......DOM SÄLJER KORV MED BRÖD FORTFARANDE FÖR BARA 5 KR *hihi* och även mjukglass. fast vi testade inte det idag, för lång kö helt enkelt!! men jag ÅTERKOMMER!! *L*

Tvättade håret när jag kom hem o nu ska jag sätta mig o titta lite på tv, så PÖSS PÅ NOSEN ALLA GULLIGA!!

SEE YOU!!!  ♥


Kommentarer
Postat av: Jayne

Ett tips... Du, jag, Petra och Eva på IKEA.. en heldag!!!!! Vi kan provsitta i alla soffor, fåtöljer, stolar. Proviligga i alla sängar (och soffor)..klämma, känna och trycka. Hinna gå in på restaurangen och äta lite..sen ta en fika.. ta e korv.. mjukglass... ja... en heldag helt enkelt. När det spöregnar utanför.. hi hi hi hi

Kram på dej

2009-10-26 @ 21:02:38
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Malou

Trist med detta regn!!! Tänkte kra till Ikea idag och kolla lite =)

2009-10-27 @ 07:49:42
URL: http://hacker.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0