jag är en periodare.

GoEftermiddag!!

Nu har jag ringt jobb och talat om att jag kommer och jobbar imorgon, känns skönt att komma tillbaka till gamla vanor igen :) känner mig mer eller mindre helt frisk nu i alla fall och det är ju skönt!
Håller just nu på med dagens middag, ett helt nytt recept blir det även idag, så lika spännande var gång när man sätter sig för att smaka *L* Det går i perioder det där med att vilja testa nya rätter..ibland kör man bara på gamla repriser..men nu är jag inne i en period då det är kul att testa nytt! och ungarna gillar oxå när jag har denna perioden.  Härligt väder är det idag..ett riktigt fint höstväder, man blir glad av att titta ut genom fönstret...fast Hmmm...man ser ju oxå tydligt att fönsterna verkligen behöver *putsas*..jaja..det får bli nästa helgs nöjje! Nu är det dags att fortsätta med maten här.

 

TJING TJONG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0