kan man vara mer *killgalen*

Ja jag bara undrar?? men jo *hihi* det kan man nog vara när man kommer ihåg sig själv ju som ung och när man sprang omkring och spanade på alla snygga killar både *öppet* och lite i *smyg*
Denise fick nyss titta eller rättare sagt hon råkade titta på en av mina väninors pojke här inne på bloggen när jag hade sidan uppe och hon utbrast

-MAMMA....VEEEEEEEEEEEEM E DE??????

oxå pekade hon på bilden av min vänninas pojke

- MAMMA,,,,HAN E JU SKITSÖÖÖÖT

Hmm...ja du ( min vännina)

vad ska man svara??

Hon ville att jag skulle hälsa honom från henne i alla fall och ja nu har jag gjort det *L*

***hon lever ut nu när pojkvännen är i sthlm*

HAHA

SÅDAN MOR...SÅDAN DOTTER SOM SAGT!!! ;)




Min dotter hälsar till din son J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0