Någon som vill ställa upp?? :)

Gomorron Gomorron Bloggen!

Idag är jag ledig och vaknade lite innan 8 Hmmm...skulle ju kunna sova lite till men samtidigt är det ganska skönt att stiga upp i lagom tid så att man verkligen får nytta av sin lediga dag, vaknar man vid 10-11 ja sen är det helt plötsligt middagstid och rätt vad det är så sitter man i sin fåtölj på kvällen och undrar vart dagen har blivit av?? och oftast när man vaknar sent så får man inte gjort någonting, ja inte JAG i alla fall!  Idag vet jag precis vad jag ska göra, jag ska RANTA-FAJJA=städa,plocka iordning kläder,tvätta....SKULLE JU VERKLIGEN BEHÖVT PUTSA FÖNSTER, men ska prata med danny ikväll om vi kan ta det i helgen?  han tar där uppe och jag tar här nere eller vice versa! DOM ÄR SÅÅÅÅ SMUTSIGA!!! och idag när solen ser ut att titta fram JA JISSES!!

nån som ställer upp frivilligt??? :)

 

Jaja...nu ligger fellegrabben och stönar o stonkar här så kanske bäst att jag går ut o promenixar med honom först innan jag börjar mitt race!

HEJ SÅLÄNGE!

 


Kommentarer
Postat av: Jayne

eh... tyvärr så avstår jag helst... har egna fönster som måste putsas...suck. Men jag kan inte putsa fönster, tycker maken.. han gör det bättre. Ja, jag kan väl inte säga att jag är så värst envis i detta fall..hhhrrrrrm....

ha det supernice

2009-10-13 @ 15:41:32
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0