nu är det dags att umgås med dottern!

Gomiddag Gomiddag
Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit och handlat allt som vi behöver till vårt bak mitt och Denises
ska försöka hinna med att baka kanelbullar,sockerkaka, äpplekaka med smulpaj plus att jag kommer laga middag samtidigt ..nån thai kycklinggryta blir det på Menyn idag.
skönt att kunna umgås med Denise på detta sättet för en gångs skull, det var så längesen bara hon och jag umgicks med varandra, hon ska ju alltid vara med pojkvännen, men nu eftersom han befinner sig i sthlm så passar det ju bra att vi gör något sånt här tillsammans :) *mor o dotter roar sig i köket*
jag tror att vi ska börja med sockerkakan.
så hej och på återseende!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0