så här känner jag mig idag!


SUCK
Vaknade med en brinnande huvudvärk, ont i halsen och tung i kroppen,gjorde mig dock iordning inför jobbet men insåg att jag inte kommer att orka jobba idag, så jag sjukade mig faktist.

Brukar inte vara hemma från jobb när man har en fis på tvären men ibland känner man verkligen att man inte orkar, och vi ska ju *helst* inte komma till jobb när vi är sjuka pga svininfluensan.

Så nu ska jag gå och bädda ner mig igen och försöka sova bort huvudvärken.

Hoppas alla har en kanondag där ute!


Kommentarer
Postat av: Malou

Usch va trist... Krya på dig!!!!

2009-10-06 @ 07:14:15
URL: http://hacker.bloggagratis.se
Postat av: Eva Stoops

Usch vad tråkigt att bli sjuk. Men det är bara att ta tjuren vid hornen och bädda ner sig. Tids nog går det över. Krya på dig. Kram EVA

2009-10-06 @ 14:19:08
Postat av: Anonym

Malou!

tack ska du ha!

går inte att skriva kommentar på din sida...där nr står är det bara svart!?

2009-10-06 @ 16:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0