så skönt..Nu är det helg!

Så nu var man hemma från Fredagens jobb, gissa om det känns skönt?
Helt underbart känns det som!
Denise smsade mig innan idag och frågade om Viktor fick sova över?
jag sa ja, men klart inte i samma säng :)
men nu har jag i alla fall handlat hem lite chips,ostbågar och godis till dom
dom måste ju ha nåt att mysa med nu när det är Fredag o allt.
Däremot har jag ingen susning om ifall där finns nåt av intresse på Tv till dom?
men något finns där väl alltid som dom kan titta på!!
Nu sitter jag bara och fundilerar på vad man ska ha till middag?
kanske bara ska ta och fixa till lite kycklingsallad och pain rich och ost?
lätt och gott en fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0