tvättdag

Guten morgen!
Sitter här nu med en go kopp kaffe och håret inlindad i en handduk, var tvungen att tvätta det nu på morgonen, såg inte klok ut imorse när jag vaknade, det spretade åt alla håll o kanter.  Grannen *Nisse* ringde på dörren och berättade att jag nu kunde börja tvätta *L* gulligt av honom eftersom jag inte ska börja tvätta förrän klockan 12 och jag har MYCKET tvätt idag, såp japp ska snart bege mig ut i vår tvättstuga för att kasta in första omgången!  Lisette har lovat hjälpa mig idag men hon kan få lov att sova ut idag eftersom hon jobbade igår och inte är hemma förrän vid 12 snåret, sen hur dags hon somnar...*det är en annan historia* ;)
Detta är min sköna vecka att jobba, ledig både idag och på Fredag,,men *suck* så jobbar jag ju hela helgen...ja både positivt och negativt är det med allt!
Helgen har i alla fall varit skön men det går ju så fort alltid...*snyft* jaja...nu ska jag skölja av balsamet från håret sen ska jag ut i tvättstugan och sen upp o handla till dagens middag.  så FULL RULLE blir det även idag *L*

ha en skön dag allihopa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0