utvilad

Godmorgon...ja idag ( än så länge ) känner jag mig ganska utvilad, tror jag somnade halv nio eller nåt sånt igårkväll för när klockan var nästan 12 så vaknade jag upp i min fåtölj och undrade vart jag var?  Då satt Lisette och Denise i köket och snackade o Lisette var på G att beställa taxi eftersom hon skulle iväg för att möta upp Christoffer. 
Men jag gick och knöt mig med en gång igen, så idag känns det som jag har fått mina sömn-timmar,,ja inte bara det utan en timme extra har man ju fått sova idag oxå och det är ju aldrig fel.
Nu ska jag snart bege mig till jobb, det regnar ute hör jag så det är ju inte lika roligt men man kan ju alltid hoppas att det bara är nu på morgonen?  Hoppas att dagen på jobbet går snabbt som attan idag.

ha en ´bra söndag alla människor!!







Kommentarer
Postat av: Jayne

SKÖNT att få sova ordentligt!!!!Hoppas du får en bra dag på jobb.

Här går det hyfsat bra. Lille Baghera(??)tar sin plats utan problem. Elvis har liksom accepterat..Sessa är försiktig..men det var hon även med Sessa i början så...

Kram

2009-10-25 @ 10:34:01
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0