äntligen hittade jag mina ljus!

Hemma nu från en liten shoppingtur med dottern, riktigt trevligt att gå och handla med henne idag, men klart...hon tar ju alla changser att tigga till sig lite här och var, visst kan man säga ok ibland men inte till alla saker hon vill ha.
efter mycket om o men så hittade vi i alla fall en liten söt bikini till henne inne på H & M på jägersro...
Men först var vi på Mobilia men där var allt slutsålt eller undanplockat,,fans ju inne på stadium men där var ingen som hon fastnade för.
Var även inne på lagerhaus och där hittade jag ljus till mina utelyktor **HIHI* JA ÄNTLIGEN!! fast ångrar att jag inte handlade ett ljus till men jag jobbar ju i närheten så man kan ta en sväng in på sin middagsrast och kuta in o handla ett ljus till.....

så här fint blev det!


Mmmm...nog fint på kvällen när dom är tända men i stora lyktan vill jag som sagt ha ett ljus till!



Denises nyinköpta bikini!

Vi var även inne och käkade på burger king efter tjat från dottern...jag blev jättemätt så nu e det knappt att man pallar laga middag *hehe*  men vi får äta lite senare idag...ska i alla fall ha kycklingnuggets,ris,grönsaker och grönpepparsås.
men nu ska jag ta mig ett stort glas med iskall Oboy *mumsi*


Kommentarer
Postat av: Petra

Så fint det blev. Hoppas att du får en bra kväll och försök att inte vara så nervös inför resan.. Det går bra!! Jag vill gärna träffa dig snart igen så du ser till att komma helskinnad hem hehe.. Kram på dig och hälsa din familj. Det var kul att träffa din stora dotter hon var ju helmysig och trevlig.. Jättesöt..

Kram igen..

2009-09-06 @ 17:33:12
Postat av: annette

Hej Petra!

Hmmm...ska försöka att inte va så nervös inför resan men lättare sagt än gjort hehe...börjar redan få fjärilar i magen L fast NER kommer man ju alltid hihi...

Tack för en helt underbar kväll förresten,skitkul var det att träffa er igen och vi MÅSTE göra om det snart igen!!!

Lisette tyckte oxå att ni verkade jättetrevliga och hon var så glad för allas vår skull!

jag tyckte att ni var er lika alla tre..njaa...lite mer ljushåriga kanske L som om alla dessa åren inte har existerat på nåt vis L mest glad är jag att ingen av oss verkar ha förändrats till det negativa!

utan man kunde typ vara sig själv från allra första början och det kändes så naturligt!



stor kram till dig med o hälsa din man ( han såg väldigt snäll ut på fotona du visade ) :)

2009-09-06 @ 18:42:22
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0