blev RIKTIGT rädd innan idag!

Jaa...för det kändes som om jag höll på att bli sjuk
och NÄÄÄ....det vill jag inte bli NU ju!!!
hade ont i mina ben och kände mig allmänt tung i hela kroppen
och en *liten* känsla av ***ont i halsen***
så jag typ bara tänkte

ÄHHHH....satan!!! detta drabbar ju endast mig i hela världen!! HAHA..

var faktist övertygad om att det skulle bryta ut nåt idag men nepp!!

GLAD SOM EN ÄRTA
INGENTING HAR BRUTIT UT!

jaja...nu känner jag ingenting i alla fall men för säkerhetsskull
så frågade jag Jeppe
vad som nu hade hänt om jag hade visat tecken på influensa där på sturup?
Hmmm...sa han
Du hade nog fått stanna hemma då!
VAAAAAAAAA???
Kan det va sant? är det så strikt med denna nya influensa?

SHIT SÄGER JAG BARA...LÅT MIG KUNNA HÅLLA MIG FRISK

I 4 DAGAR TILL!!

oki doki!!
idag har jeppe o jag vart iväg o växlat alla våra miljoner vi ska
ha med oss *hehe*
jag hatar att snåla så jag växlade in lite extra, man kan ju alltid växla
tillbaka det man får över *hihi* men känner jag mig själv rätt
så tror jag inte att det kommer bli mycket som jag har med mig hem igen.
men man har ju inte sådana här semestrar varje år ju!! *L*


mina o Denises miljoner! :) ser inte så mycket ut för världen eller hur?

men tro mig!!! jag tror vi klarar oss med tanke på att vi har all inclusive.

Nu börjar VERKLIGEN nedräkning för mig hehe...jag hade babyfjärilar i magen redan idag

på morgonen, Redan på fredag kommer dom vara fullvuxna och det
känns faktist obehagligt med babyfjärilar i magen
TÄNK DÅ VUXNA FJÄRILAR I MAGEN *Ihhhhh*

Nä nu ska jag ut med hunden!

kramis bananis!




Kommentarer
Postat av: Fei

Haha, gillar å laga mat :) Vart e det du ska åka?

2009-09-07 @ 22:17:17
URL: http://feisreality.blogg.se/
Postat av: Jayne

MILJONER, minns när man fick det förr när man åkte till Turkiet.

Håller med dig om att det är bättre att ha mer med sig..ifall att... man kanske hittar ngt man vill ha. Måste ha..menar jag.

Tror inte du måste stanna hemma om du blir sjuk..tror nog att lille Jeppe skojade med dig där.

2009-09-08 @ 06:29:16
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: sandra

tack!

2009-09-08 @ 19:47:42
URL: http://sandrajjjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0