lite cypernbilder

Hej Bloggen!
japp efter en veckas uppehåll e jag nu tillbaka igen och det ska bli
kul att börja blogga igen, fast ärligt så har jag inte saknat det *hihi*
hur skulle jag kunna ha tid att göra det???

Mmmm...kom hem från Cypern igårnatt klockan 02:40 och var väl inte hemma
här förrän cirka 03:30 så det var utom ordentligt skönt att sova
ut imorse i sin egna SKÖNA säng!

Idag har jag mest gått och packat upp och försökt tvätta upp
så mycket som möjligt och eftersom vädret vart helt UNDERBART!
så har jag förstärkt solbrännan ytterligare genom att sitta lite
i trädgården :)

Veckan i Cypern har vart helt UNDERBAR!
fint väder hela tiden och god mat och dricka, men dyrt att gå
ut och handla presenter.

Solat och badat hela långa dagarna, både vid poolen och vid stränderna.
På kvällarna satt vi ofta vid hotellet där dom hade olika slags uppträdanden.
SÅ HELT PERFEKT HAR DET VARIT!!

Flyget gillar jag fortfarande inte och när vi åkte hem så åskade det
till på köpet och snacka inte om hur mina nerver satt utanpå
kroppen just då, men ner kom vi i alla fall :)
och allt gick jättebra!

LITE BILDER


denise o jag på sturups toalett..nervösa o lyckliga


denise oxå utanför sturups flygplats


äntligen framme vid hotellet mitt i natten men pigga som FÅ!

 

 

utsikt från vår balkong ( tyvärr kunde vi inte se poolen) men vi hade nära dit


jeppe vid poolen

 

denise vid poolen

 


vid poolområdet



Denise som var så bekymrad att hon inte skulle bli brun!!


utsikt mot poolen från baren och resturangen där vi tillbringade

våra måltider.

 

denise i baren

 

Jeppe på en av stränderna vi besökte

 

på en av stränderna tidigt en morgon, (bara för att få bra solplatser)

efter ett par timmar var där fullt med folk på hela stranden.

 

Denise och Becky var uppe och sjöng på scenen en kväll

 

detta är Denises DRÖM! att få stå på scen och sjunga

 

Denise o jag var på en pub där en kille uppträdde som Elvis Presley

 

me in the pub ( en aning flummig)

 

Denise in the pub ( lite mindre flummig )


Denise med papegojjan knut..

 

Japp..detta var en del av alla foton som jag tagit, och resan var helt

klart värd varenda krona.

Lite minnen att leva på under ett tag framöver om inte annat *L*

och när jag kom hem så såg felix ut såhär

 

hihi...en ny scarfs som hans farmor köpt.

Inatt ska jag sova GOTT...sängarna på Cypern var inte världens

bästa och mjukaste :)

 

NU TACKAR JAG FÖR MIG FÖR DENNA KVÄLLEN!

MEN HA DET GOTTIGT ALLA FOLK!

 

Tunika som jag köpt i cypern...jättefin o jätteskön!

ser inte så brun ut på bilden men bilden ljuger *hihi*

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0