en liten prutt i smyg!

Phuuu...ÄNTLIGEN KLAR I KÖKET!! :)  men nu var det ju inte enbart städ det handlade om utan det var ju även som jag ändrade om en liten smula när jag ändå var i farten!
ändrade micron på en annan plats o lite såna där småjusteringar som alltid är kul att göra *hehe* det värsta är att jag måste fråga de andra fam-medlemmarna minst tio-tjugo gånger ifall det VERKLIGEN är bättre eller sämmre och Hmmmm..........tjaaaa....till slut säger dom ju bara

AMEEEEEN LÄGG ÄGG NU ALLTSÅ!!!!

DET ÄR JU BRA!!!

ja så då får jag ju lita på det o låta det vara som det är FASTÄN jag innerst inne vet att det hade kunnat bli ÄNNU bättre om jag hade fått hålla på en stund till ;)
men jaja...nu får det va så här tills nästa gång jag får ett sånt här RYCK! :)

Köket är ju mötesplatsen där man för det mesta sitter och jag vill ha det rent,snyggt och mysigt i mitt kök, trivs inte om jag har för mycket saker omkring mig i köket.

Mmmm....förresten så hade jag min gamla älsklingsrätt till middag idag,,*hihi* bruna bönor!!!

GISSA OM Denise sa Örrrrrrrrrrrrrrrkkkkk!!!???
men jag blev lite arg på henne eftersom hon inte käkat det på flera år, jag menade att hon i alla fall kunde äta *lite* och smaka,, så jag tog upp lite på en tallrik till henne och JAVIISST!!!!  det mesta gick faktist ner! så såååå äckligt kunde det ju ändå inte vara?

Samtidigt fattar jag inte hur det kunde vara min favoriträtt när jag var liten flicka ??? visst e det gott men inte världens godaste! Idag vet jag ju bättre *L*
samtidigt hatar jag när ungarna säger Örrrk innan dom ens har smakat!!


jaja...egentligen ska man ju käka bruna bönor med bacon eller korv men nu råkade jag ha köttbullar hemma ju! Går lika bra det ska jag tala om!!!


GISSA VEM SOM KOMMER

*PRUTTA I SMYG PÅ JOBB IMORGON*


haha...jo JAG!!



Kommentarer
Postat av: frejjss

Bruna bönor åt min mamma och pappa också idag ;D

2009-09-22 @ 20:13:46
URL: http://bloggplace.blogg.se/
Postat av: Eva

Fy, vad äckligt hatar bruna bönor! Blääää. Du kommer att prutta ihjäl dina patienter och om de dör skyll dig själv om du blir utan jobb. Ha, ha...

2009-09-24 @ 16:57:39
Postat av: annette

Eva!!



hahaha...ja faktist var det en vt som dog igårnatt men inte tusan var det för mina pruttar inte hihi för jag hant aldrig träffa honom innan han åkte iväg.

och bruna bönor en faktist sådär lagom gott L

2009-09-24 @ 17:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0