tack för en trevlig dag mojjan o Nisse!

Gomiddag
ja då har snart denna dagen oxå gått..hemskt vad dagarna bara försvinner iväg
vet ni,,,igår var det exakt 3 månader till Julafton ghaaa..Mmm...sant!!
snart dags att gå ut o handla julklappar med andra ord eftersom jag har lovat
mig själv att börja i tid detta året *hehe*

jag tror inte på mig själv förstås

jaja...idag körde jag hem och hälsade på min mamma och Nisse

riktigt trevligt var det att sitta och snacka med dom lite.

Nisse satt förstås inte så mycket utan han började baka helt plötsligt *L*

ett gott bröd som jag fick recept på, och helt klart måste man ju bara testa det

såg himmla gott och OVANLIGT ut!

 

 


Nisse i baktagen...en riktig liten husmor är han faktist och en DUKTIG
sådan, underbart gott blir allt han tillagar. (kolla bakgrunden) han har t.om en
bakmaskin *L*


Nisses bröd innan det åker in i ugnen..Mmmm....visst ser det gott och

spännande ut med tomater o oliver i? och eftersom jag älskar oliver så misstänker

jag att jag bara kommer att älska detta bröd!


mamma...hmmm...ja min lilla mamma kan ju inte hjälpa till med bakandet så
mycket eftersom hon går gipsad i högra handen efter en operation
haha...( vilken tur för henne )
Hon gillar nämligen att bli uppassad med god mat istället

haha...dom hade fått en ny spis o jag sa till min mamma..
- jamen du vet väl inte hur den funkar??
hon...- nej...men den är fin att titta på!!
*hihi*
men man får ju ha överseende eftersom hon inte kan röra sig som hon ska


fast å andra sidan så tror jag inte hon kan stava till ordet spis även om

hon hade haft sin högra hand i behåll ;) roligare att äta det som bjuds av Nisse ju!

 

Denise fick en tunika av mamma som hade blivit för liten för henne nu när hon

bara e hemma och äter hela dagarna och Denise blev jätteglad och den satt perfekt!!

 

hon tyckte den satt *liiiite* tight men både jag o viktor tyckte att hon var

jättesnygg i den.

 

här står hon o speglar sig! och till slut behöll hon den på sig!

 

Denise o Viktor på väg ut med Felix, o denise har tunikan på sig.

 

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det ser verkligen smaskigt ut det brödet..



Ha en fin helg

2009-09-25 @ 16:55:43
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Jayne

ha ha ha ha ja...en spis KAN ju vara fin att titta på..i och för sig. Men jag TITTAR nog hellre på dammsugaren då... när någon annan använder den..som sagt.

Fin tunika!!! Satt bra på henne tyckte jag.

Ja du dagarna rusar iväg.. hej och hååå. Nu finns ju inte TEMPO längre så där kan vi inte handla julklapparna i år.... hi hi hi och Burger King behöver vi kanske inte gå till.. men någonstans och dricka glögg tycker jag vi ska ta en dag där i november/december. Mysa i värmen.

Ha en skön kväll nu.

2009-09-25 @ 19:00:01
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Jenny

AAHHH, vi måste shoppa julklappar NU! ;D



Titta gärna in på min blogg, om du har tid! ♥

2009-09-25 @ 19:12:48
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Celina

tänker du också satsa på ett par lårhöga stövlar till hösten? Kolla in de jag köpt från topshop! rekommenderas vekrligen!

2009-09-25 @ 19:24:51
URL: http://starbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0