en bra ledig dag.

Vilken trevlig dag det har varit idag, min mamma kom hit vid halv 12 ca så det blev ju att vänta lite extra på frukosten men så smakade det ju så mycket bättre när man väl käkade :)
Felix blev oxå överlycklig eftersom hon hade mat med sig till Honom, Nisse sparar alltid på rester som blir över för att då ge till Felix när de har vägarna förbi och detta är ju Felix väl medveten om varje gång de kommer hit,,han vet ju lixom vad som vankas *S*


( oj..oj..oj..vad kan det va för nåt gott som mormor håller i handen )

 

ett paket som är väl inpackat men som ändå luktar VÄLDIGT..VÄLDIGT GOTT!

 

Sån här smaskig röra kan Nisse få ihopa ja *hehe*


jaja...i alla fall så tycker Felix att det smakar kanongott!! och en gång hade säkert jag oxå tyckt det

fast i ett annat koncept förstås för han är verkligen duktig på matlagning och bakning.

och efter att hunden fått sin frukost så käkade vi vår frukost! :)


ja det har vart en bra ledig dag jag haft idag, mamma stannade även på middag som blev pannbiffar, potatis,sås och grönsaker. Sen körde jag henne hem och ja nu sitter jag här och nu ska jag hålla kväll.


Kommentarer
Postat av: nisse

Hej annette du är verkligen omtänksam och gullig som först bjuder din mamma på en hel dag med frukost och middag oxå skickar du hem mat till mig oxå det underlättade mig eftersom jag har fått en räli influensa.Det var jätte gott, jag tänkte på dig för varje tugga jag tog,att det finns sådana godingar som du!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-30 @ 19:30:51
Postat av: Anonym

Hej annette du är verkligen omtänksam och gullig som först bjuder din mamma på en hel dag med frukost och middag oxå skickar du hem mat till mig oxå det underlättade mig eftersom jag har fått en räli influensa.Det var jätte gott, jag tänkte på dig för varje tugga jag tog,att det finns sådana godingar som du!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-30 @ 21:58:01
Postat av: Anonym

Hej Nisse!!

ja mamma sa att du var genomförkyld..hoppas bara inte det är svininfluensa du gått o fått?

Hoppas maten smakade bra! Felix blev glad för maten din L

kram annette

2009-10-01 @ 06:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0