en present utan anledning!

Igår när jag kom hem från jobbet så satte vi ju oss där ute i uterummet för att spela poker, och då sa Lisette rätt vad det var **mamma jag har en liten present till dig**
meeen jag fyller ju inte år? och inte är det mors dag? inte heller min namsdag eller nåt sånt? :)
nej men det var bara en plojj sa hon oxå kom hon fram och gav mig en fint inslagen paket.
öpnnade den och ut kommer där en fin liten rosa bok


läste igenom den och den var bara så himmla söt hela boken, handlade om henne o mig typ sen hon var barn och med orden visade dom djurbilder...blev RIKTIGT RIKTIGT RÖRD vill jag lova!!

så jättegulligt av henne att bara ge en present så där lite hursom och varsom.

 

boken börjar med dessa orden!

 

 






tack min underbara dotter för denna fina gest..du är bara för GO!!



Kommentarer
Postat av: Jayne

Mys pys... visst är barnen bara för härliga.... ahhhh (alltid hm..... hmmm )

Kram på dej

2009-09-27 @ 20:40:18
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0