halv garderob med mig?

Imorgon vet jag inte riktigt hur dygnets alla timmar ska hinnas med, för jag börjar få lite smått panik nu eftersom jag har SÅÅÅÅ mycket att hinna med innan vi sticker på Fredag.
Ändå kommer jag säkerligen sitta uppe hur länge som helst inatt just bara för att jag vet att jag är ledig imorgon!
SÅN E JAG HELT ENKELT!! *hehe*
Jag har inte ens börjat packa nånting!!! inte ens i mina tankar!! Hmmmm....annars brukar man ju alltid filofisera i sina tankar vad man ska ha med sig!!!
men näää!! jag har ingen aning om vad jag vill ha med mig? Och eftersom jag inte vet det så blir det typ som alla andra gånger jag har vart ute o rest.....HALVA GARDEROBEN HÄNGER MED TILL CYPERN *L* men så kommer jag bara använda en tredjedel! men bättre med för MYCKET än för LITE,,,ELLER HUR???
Njaaa...vet ju inte om jag kan hålla med mig själv i det förstås *hehe*

jaja...nu ska jag sätta in disken från maskinen o sen ska jag förbereda mig inför morgondagen...ska ut o handla en massa då ju och vill sticka iväg så tidigt som möjligt, och jag vill skriva upp allt som jag ska handla så man slipper springa omkring som en yrpotta.

önskar alla en trevlig fortsatt Onsdagkväll!

kram banan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0