pokerLördag

jahapp..så var nu denna jobbehelgen över! känns skönt att
veta att man är ledig nästa helg :)
Igår hade vi ju lite pokerafton här hemma, riktigt trevligt
var det men blev ju lite sent för min del eftersom jag skulle upp o jobba,
så höll nästan på att försova mig imorse.
Men dagen har gått ganska fort i alla fall och det är man
ju tacksam för.

lite bilder från igår

christoffer, Nisse och Jeppe

 

 

smörgåstårtan med rostbiff var jättegod...Christoffer svärson som fixat

till tårtorna. han är himmla duktig!!

 

Denise och Lisette har ett viktigt samtal på G :)


Kommentarer
Postat av: Jayne

Syskonkärlek på sista bilden.

Skönt att ha gjort helgen , förstår jag!!!!

Nu en ny arbetsvecka...tjoho. Alltid lika kul!!!

Nå, man ska inte klaga... man har ju ett jobb!!!!

2009-09-27 @ 19:19:13
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0