soliga söndag!

GODERMORGON!

vaknade för en stund sen och har verkligen sovit som en stock. Lika härligt väder ser det ut att bli idag och det gillar jag. SOLA....SOLA...SOLA!!!!
hihi...njaa..men lite kan man ju sola i alla fall.
Men jag undrar vad det är med vädret? väldigt sommrigt för
att egentligen vara höst...men det är ju bara till att tacka och ta emot. 
Jag har redan startat ytterligare en maskin som jag kommer att hänga ute
i solskenet..torkar bra fortfarande!!

Peter kommer hit med min bil idag, han har lånat den nu under 
tiden jag var på cypern så ska bli kul att se hur den funkar när man får
den tillbaka, för ibland kör han som om han hade stulit bilen, men han lovade att 
ta det lugnt med min lilla pärla :) så får väl lita på det! 

Hoppas att alla får en underbar söndag! 




Kommentarer
Postat av: ireen

sv: tack så mycket =)

2009-09-20 @ 10:07:26
URL: http://sunshinegirlie.blogg.se/
Postat av: Jayne

VÄLKOMMEN hem. Jag beställde detta vädret till er...tyckte inte ni skulle behöva komma hem till regn och rusk... :)

Visst är det skönt med solig höst!!!!

Vilka härliga bilder....poolen såg verkligen lockande ut, kan tänka mig att ni badat rejält nu!!!

Och hem kom ni välbehållna...

Kram på dej

Vi får kolla av våra almanackor, för träff

2009-09-20 @ 10:32:15
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0