mina innersta tankar, högljuda kommentarer, och tysta meningar för idag

TANKAR AV IDAG

saknar min dotter denise

tänker på min mamma som blev operarad igår

väntar på Lisette

Tänker på gårdagen

oroar mig för flyget nästa fredag

tänker på Rosa som åkt till Turkiet idag

funderar på vilka kläder jag ska ha med mig

tänker på framtiden

tänker på tillbakatiden

tänker på för och nackdelar

funderar på *brun eller vit*?

tänker på mina tre dagars jobb

tänker på mina älsklingar J...P...o E

tänker på H

funderar vad jag ska hitta på imorgon?

vad ska jag handla

hur mycket ska jag fixa innan jag åker?

funderar på vart smulan är just nu

hur ska hon klara sig en vecka utan mig?

jag utan henne?

Tänk om man störtar?

dör man på en gång eller kommer det göra ont?

Hur orkar jag?

VARFÖR?

Nu sticker jag o kommer inte tillbaka

hur ska mina barn klara det?

jävla skitväder

satan va härligt med lite regn

Mysigt med ljus och värme

jag vill ha lite värme.

var ska jag hitta värme?

orolig för svininfluensa

måste ha handsprit

saknar jeppe

vad är jag värd?

mina barn betyder allt. mannen lite si o så

hur  kunde dom göra så???

lev i frid söta tös

baka

vad ska jag baka?

Middag?

nej inte kul att äta middag själv

struntar i allt

va fan ska du med det till?

orkar inte höra tjatet

JAAAA....DETTA ÄR LITE AV ALLT SOM JAG TÄNKT,FUNDERAT PÅ OCH SAGT HÖGT IDAG!


Kommentarer
Postat av: Jayne

Sänder dig tusen tusen kramar!!!!!



Man ska inte grubbla sägs det... eller ska man det???



Ibland måste man ju få tänka och fundera...för att komma framåt.



Jag tycker du är en stark tjej och vet att du kommer klara allt du oroar dig för... du fixar detta.

OCH... nu har du oss tre girlis bakom dig igen..vi håller och stöttar!!!!



KRAM

2009-09-05 @ 22:28:14
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0