jag e så jävla rädd!

Usch...imorgon vid denna tiden har jag förhoppningsvis landat?
Den som inte är flygrädd fattar nog inte innebörden av vad det handlar
om att verkligen vara rädd!
Ser explosioner,teorrister,brinnande motorer m.m framför mig!
ser panik och rädsla i ögona på folk!
ser hur man tar fram mobilen och skriver ett sista sms till
sina nära o kära innan det säger

***PANG***

näää!!! sluta nu Annette!!

inget kommer att hända! eller hur??????
bara jag som har nojjor!! eller hur??


Nä nu ska jag vara POSITIV!!
WoooooW...imorgon vid denna tiden e jag framme på cypern och
då kommer jag Jeppe, Becky o Denise gå runt o kolla hotell,poolområde
och strand för att sen gå o sova gott
så vi kan stiga upp o äta en förhoppningsvis GOD frukost :)
sen sola o bada hela låååånga dagarna tills det är dags
att åka hem igen! *L*

Kommer sakna smulan och Lisette något oerhört men jag hoppas
att de klarar sig utan *mamma* en vecka :)
MEST orolig för smulan faktist!

Hoppas jag kan lita på de som ska ta hand om henne?
Lisette litar jag fullständigt på men sen dom andra då?

Nä usch..vad jag är jobbig idag känner jag!!
negativa vibbar känner jag i hela kroppen!!
men VAAAA TUSAN


JAG E JU RÄDD!!!!



Kommentarer
Postat av: Nils

Jo det heter att man bor på Limhamn. Idag har jag vant mig, men för utomstående kan det låta märkligt.

På tal om flygrädsla har du sett den förtsa Lasse Åbergfilmen.Där skildra han det suveränt.

2009-09-10 @ 23:28:16
URL: http://nilsmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0