arbete pågår i trädgården!

Jaha så var det då helt plötsligt Söndagkväll...himmelen vad fort helgen har sprungit iväg och det är jag ju på sätt och vis tacksam över eftersom jag jobbat hela helgen :)
Jaja...det har varit ganska lugnt på jobb i alla fall och inte hade vi så många larm att gå på.
Igår när jag kom hem så var de i full gång med plattsättningen i trädgården, ser fint ut men tydligen fattas det en del plattor som måste beställas hem nu i veckan.


så här såg det ut när han började!

 

sen kom där på lite grus!

 


Igår när jag kom hem från jobb så låg de på knä och arbetade! ;)


Och NATURLIGTVIS...mellan arbetets gång slant det ju ner en och annan öl!



så här ser det ut idag, som sagt inte riktigt klart ännu men ändå på god väg och känns så skönt med plattor istället för gräs.



här ska läggas mer plattor!



andra sidan av tomten där det ska sås gräsmatta... och här vill även Danny ha en badpool! Hmm!!!
ska bli skönt när allt är i sin ordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0