Lördag 12:30

god morgon Lördag eller ehh..kanske det inte är morgon just nu men för mig är det så eftersom jag nyss ätit frukost med Denise, jag sov ända till 10 idag och det var skönt måste jag säga.
Danny har vart iväg och köpt ny dammsugare så den ska jag snart ta och prova, det är en sån där dammsugare utan påse...kan det vara bra tro? vi får väl se!!
Nu ska jag ha den gamla dammsugaren där uppe och den nya här nere, kan vara skönt att slippa asa upp och ner var gång man ska dammsuga.

Igår blev jag lite smått ilsken på gubben i huset, fick min mobilräkning och den var högre än vad den brukar vara och när jag då kollar samtalslistan på uppringda nummer så var där massor av nummer som jag inte känner igen, då har han norpat åt sig min telefon och ringt på den när han inte haft pengar på sin egna mobil, ok om det händer en o annan gång men inte ta det som en vana, ibland har det oxå ringt folk och sökt honom på min mobil eftersom de antagligen har trott att det är ett andra nummer för honom. Till slut blir man bara irriterad och ja det var just vad jag var igår :))

Nä nu ska jag ta och testa min nya dammsugare sen får vi se vad denna dagen har att erbjuda?
som det känns just nu så blir det en lugn och slapp Lördag ;)

Förresten pajen som jag gjorde igår smakade skit och ingen av oss gillade den så den kommer jag ALDRIG mer att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0