söndag= städdag

Japp phuu...nu måste jag ta en liten paus innan jag fortsätter, håller på att städa hela ovanvåningen och än så länge har jag hunnit med ducshrummet och sovrummet där uppe.

 



 

Nu har jag bara hallen och ev Denises rum kvar sen är jag nöjd för dagen, luktar så frächt när man har dammat och torkat golven och samtidigt vädrar, för det har man ju kunnat göra idag..lite såntdär halvfint väder är det men synd att inte solen kan bryta sig igenom ordentligt.

Idag blir det grillat här hemma och jag har även hunnit med att lägga köttet i marinad

 


Hoppas bara att man kan sitta ute medan man grillar, jo det är ju klart att man kan, man får bara sätta på sig en extra tröjja så går det nog bra :))

Nepp....nu e det dags att sätta fart här igen..INGEN RAST O INGEN VILA!!!

TJOFF


Kommentarer
Postat av: Petra

Så fint du ser att ha det, fin tapet

2010-04-18 @ 19:01:37
Postat av: Jayne

Håller med Petra, fin tapet i sovrummet!!!

Idag hade vi öppet uppe på ovanvåningen..vädrade i alla rummen...ahhh...härligt med lite luft in.

Ja, sitta ute...brrrrr.... tänk när man kan grilla och sen sitta ute och äta.

Vi kommer dit.

2010-04-18 @ 20:57:34
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0