Tisdag.....

Men det har kännts som Måndag hela dagen och idag har det varit lite segt att jobba måste jag erkänna, kanske för att man helt enkelt har kopplat av till FULLO denna helgen? Tar lite tid innan man kommer igång verkar det som och det var fler än jag som kände på det viset idag.

När jag kom hem så hade Danny börjat med trädgården, all gräset var borta på ena sidan och nu i helgen blir det plattsättning på den sidan


på denna plätten har det alltså funnits gräs innan men nu ska det bli plattor och där ska vi sen ha trädgårdsmöblerna. ska bli kul att se hur det ser ut när det är klart! :)

 

Idag började jag med min veckomeny och idag lagade jag då spagettigratäng med Tonfisk och currysås, var sådär, inget som jag nog kommer göra om fler gånger? Men kul att ha provat på det åtminstone!
och faktist störtskönt att redan i förväg veta vad man ska fixa till middag utan att behöva gå där på jobb och fundera ut vad man ska laga när man kommer hem, så detta kommer jag helt klart att fortsätta med, så avkopplande på nåt vis!

 


Inte äckligt men heller inte någon höjdare! ;)

Nu ska jag ta och sätta mig och koppla av framför tv-burken en stund innan det sen är dags för kudden!!

HA EN FORTSATT SKÖN MÅ...EHH...TISDAGKVÄLL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0