påsken slut i detta hus!

Hejsan Svejsan!
Då var påsken slut för detta året, men det har varit en bra påsk och påskaftonen när pappa o ingrid var här gick jättebra, all mat blev uppskattad och de tyckte det var jättegott och det är ju alltid kul att höra :-)
Igår var det bara en slappedag här hemma, alla var trötta och lite sega och dom körde inte hem förrän klockan 5 men så sov vi ju oxå ganska länge på morgonen så jag tror inte vi åt sillfrukosten förrän den var närmare 1. SÅ japp hela dagen igår var lite knepig måste jag säga, men ändå skön!
Idag ska jag försöka få undan så mycket tvätt som möjligt, det har växt till sig nu i helgen så nu liknar tvätten ett berg typ.
Imorgon börjar allvaret igen men fram till dess ska jag minsann NJUUUUTA!!!

LITE BILDER FRÅN PÅSKAFTON:


i väntan på pappa o Ingrid så passade jag på att duka bordet

 

 


jeppe i samtal med Becky som var i danmark


sen äntligen kom dom och jag satte genast igång med maten som jag hade förberett.


under sentimmarna blev det lite yatzy mellan pappa,Danny o Jeppe


ingrid blev väldigt förtjust i min annanaspaj så hon fick låna datan för att skriva av receptet


annanaspajen i ugnen


annanaspajen klar och väldigt god!

Linus som lurpassade på smulan


Kommentarer
Postat av: Jayne

Hej

Påsken har varit bra, aldrig fel att vara ledig från jobb...även om man har sina måsten i allafall. Bara få vara!!!

Jag har lagt in om semester från vecka 28-32...får se HUR det blir. Vi är många som vill vara lediga samma tid. Har en del barn, men vi slår ihop oss med vår andre förskola.

Tänkte på en sak, kanske vi skulle ta och åka till Köpenhamn tillsammans till sommar? Ta en dag och bara stör runt där...fika , dricka en kall öl, äta lite glass..sitta och njuta av folket och bara snacka, snacka...????

Sen kanske vi skulle ta en dag och åka runt till lite minnesställen... hi hi hi Vårsången, Lorensborg....??? Hade varit lite skoj , tror jag. Vi behöver kanske inte cykla dock...då kanske jag inte hittar hem :D

Kram

2010-04-05 @ 10:40:01
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0