dagen till ära!

Så jäkla skönt väder det har varit idag och som jag skrev imorse...MAN BLIR SÅÅÅÅ GLAD! i hela kroppen, MEEEEN samtidigt väldigt trött i ögona efter en hel dag med *kisande ögon* Mmmm....jag tror inte att man är van vid det starka solljuset helt enkelt ELLER oxå såå kanske man behöver glasögon????? HMMMM???? näää!!!!..så kan det väl ändå inte vara?
Jaja...dagen har varit helt ok på jobb och även hemma, Danny har fortsatt jobba i trädgården idag eftersom han var hemma från jobb och så här ser det ut JUST NU!!


Grus på HEEEELA fotbollsplanen *hehe* njaaa...men på den sidan vi ska ha plattor i alla fall och nu är det väl bara plattorna som ska dit i helgen, o då jobbar ju jag så vi får se på Lördag när jag kommer hem hur det ser ut då?

SPÄNNANDE!!!!

Jag började med middagen med en gång jag kom hem och idag bestod det utav annanas,kyckling,beasås,svamp och ris o grönsaker och jag måste säga att Hmmm....Danny gav det en 10 i betyg???? VAAAAAAAAAAA??? en 10?? herregud....har han aldrig vart med om nån bättre middag än detta? och ändå var detta lite av halvfabrikat i och med att man använde beasås här! ****LITE BESVIKEN E JAG ALLT****  vill ju höra att ALLA mina maträtter är en 10a!!

RECEPT HÄR:

4 kycklingfileer som skäres i småbitar
1 burk annanasringar (som jag delade på hälften)
1 stor burk skivade champinjoner
2 påsar blå bands bearnaisås som tillagas via förpackningen
ost (jag använde cheddarost)
margarin till mat och sås

GÖR SÅ HÄR:

dela kycklingfileerna i småbitar

fräs på ganska hög värme och krydda med salt o peppar ( jag kryddade med även dragon,och timjan och även *lite* curry

smöra en ugnsform och lägg sen i delade annanasskivor

häll kycklingen över och sen den avrunna svampen.

gör såsen enligt anvisning på paketet och slå sen över kyckling o svampröran

skiva lite ost över och sätt sen in i ugnen i 175 grader i ca 20-30 min

SERVERA MED RIS O GRÖNSAKER.



en Helt klart ok rätt som jag kan tänka mig att göra fler gånger men absolut ingen favorit i mina ögon....däremot blev det en favorit i Dannys ögon Hmmm??!! Denise gillar inte svamp så en favorit blev det heller inte hos henne.

Jaja...nu ska jag ta och försöka koppla av resten av kvällen, ikväll kommer ju ANNA ANKA SÖKER ASSISTANS och det ska jag absolut se..kollade förra veckan och jag känner att DET är ett program som jag vill följa trots att jag inte gillar Anna Anka...men ändå är hon en SMART JÄVLA KVINNA SOM VET VAD HON ÄR UTE EFTER!! :))) såå japp...jag bara måste kolla!
Men nu ska jag först sätta in disken o ge djuren mat här hemma.

***hoppas det blir sol imorgon igen***

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0