H&M på jägersro

Eftersom jag var ganska rastlös ett tag innan så tog jag bilen en sväng till Jägersro, gick och småkollade lite och hittade ett skärp inne på H&M och inne på coop forom hittade jag lite skolsaker till Denise, kan behövas nu när skolorna börjar imorgon igen.
Ja tänk...nu har ett helt sommarlov gått och nu är det dags att ta upp allvaret igen...prata och puffa henne så att hon verkligen sköter sista skolåret..viktigt nu eftersom hon nu detta året ska söka in till gymnasiet, Jag hoppas verkligen att hon begriper hur viktigt det nu är att sköta sina skoluppgifter? Åttan var lite si o så med den biten och det blev en massa tjat o gnat som tär på krafterna!

Nu när jag kom hem från jägersro så blev jag en aning irriterad..plockade upp skärpet och vad ser jag då??



ja ni ser!!!! Expediten har glömt ta bort *larmdosan* Helt otroligt!!! och det är inte första gången detta händer just på H&M på jägersro..sist var det för ca en månad sen när denise köpte sig en Bh...likadant då!
Nu måste jag helt enkelt köra dit imorgon igen för att få bort den, så egentligen skulle jag fått det billigare!
Konstigt att det inte började tjuta när jag gick ut från affären?

Detta köpte jag till Denise

Hoppas att hon blir glad!

 

Nu ska jag ta och göra min veckomeny och sen ska jag ta och sätta mig och kolla lite film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0