höga klackar!

Jag har bestämt mig för att träna på att gå i skor med lite högre klackar

jag har egentligen alltid varit den där plattfotade tjejen som alltid går med platta skor, men samtidigt tycker jag det är SJUKT SNYGGT med lite klack...man får en helt annan hållning. och det finns ju sååå vansinnigt många fina skor eller stövletter att köpa nu till hösten.

Men när ska man träna på det då? menar jag kan inte ha såna skor på jobb..(stackars mina fossingar då ) Det får helt enkelt bli när jag kommer hem från jobb och tar felle på en promenix

Hihi...skrattar lite inombords eftersom jag kan se mig själv på höga klackar med en hund som drar ganska rejält, och jag som dessutom inte är van! oj..oj..oj...:)

 


syns kanske inte men sandalerna jag har på mig här är ganska höga och det kändes VÄLDIGT OVANT att gå med dom, även om det kändes rätt ok ändå!
Det ska ju inte vara stilettklackar precis men sådär lagom höga!



ja som dessa ungefär...lagom höga för en första gång!
www.skopunkten.se

Japp mitt nästa köp blir nåt i denna stilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0