höst?...neeeeeeeeeee



Nu börjar man känna att hösten e på väg, först märker man det med att det blir mörkt som attan på morgonen när man ska stiga upp, sen inte mindre på kvällarna...börjar bli sådär myspysigt nu med en massa ljus och lampor igen, så nu är det snart dags att sticka ut till Ikea och köpa nya lampor för detta året :)
INTE FÖR ATT JAG VILL ATT SOMMAREN SKA VARA SLUT!!! men imorse när jag var på jobb kvart i 6 så kändes det liiiiiite sådår höstmysigt! Jag ÄLSKAR hösten med fina soldagar och lite kyligare i luften, när man så smått börjar klä sig i yllekofta och matchande halsduk och fingervantar!
MEN idag blev det ju varmt igen efter morgontimmarna så det var bara att slänga koftan på axlarna och sen bege sig hem! :)

Denna hösten har jag många planer på G, jag ska börja fixa ett rum i taget här hemma... få det så där mysigt som bara jag vill ha det! Kosta vad det kosta vill!!!
Mitt nya intresse är helt enkelt heminredning!!

Nu ska jag ta mig en runda ut på facebook innan sängen kallar!

sov gottigt alla vänner!



Kommentarer
Postat av: Jayne

mmmm...jag håller med dej..höstne..eller snarare sensommarhösten är underbar. Har man väl börjat jobba igen så känns det som man är där.

I helgen var det ju lite grått, iallafall här, så då tände jag ljus till maten..mysigt.

Skor ja... jag har har börjat se mig efter höst/vinterskor... men helt lätt är det inte än.. hi hi hi hi

Ha en bra dag på jobb nu.

2010-08-11 @ 06:17:28
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0