jag dissar bussen

Måndagkväll och jag är SUPERTRÖTT!! ja jag har varit trött hela dagen idag, vet inte om det är vädret eller om det är för att jag är deppad över att inte ha min bil som jag är van vid?
Jeppe var ju här hemma i helgen och då tappade han hela sin nyckelknippa och på den hade han både huvudnyckeln + reservnyckeln till sin bil...Hmmmm....hur knasigt kan det bli? Har letat här hemma ända sen i lördagsmorsse efter dessa förbaskade nycklar, men utan resultat!! han har helt enkelt tappat dom utomhus och som det är just nu så har ju Jeppe fått låna min lilla pärla och jag fick ta den ELÄNDIGA BUSSEN IMORSE!!! fyyyyy fabian vad jag tycker illa om att sätta mig på en rutten buss när jag vet att jag har min bil!!!
Jag verkligen HATAR att ta bussen!! fattar inte hur man kan klara sig utan bil? jag känner mig sååååå handikappad och frustrerad över att behöva STÅ OCH VÄNTA PÅ NÅGOT SOM SKA PLOCKA UPP MIG!!!
Grrrrrrrrrrrrrrrr.....jag blir galen!!!!
Imorgon får Danny köra mig till jobb, men eftersom han börjar 6 så måste jag ju vara på jobb innan, men hellre det än att ta bussen!
Nu vill jag bara gå o sova, och det tänker jag bannemig göra oxå!
såååå

GOOOD NIGHT!!


Kommentarer
Postat av: Jayne

Hm.. ja du... själv är jag ju körkortslös och blir sååå glad när ngn kommer och hämtar mig ... ha ha ha ha ..men jag går också gärna.. klara mig bra... FAST jag kan tänka mig att egen bil kan bli en vana och beroende. Hoppas det löser sig med nycklarna.



Grytlapparna köpte jag på COOP för 10 kronor per styck... himla bra som sagt. DET bästa är att man snabbt sköljer av dem om (vilket sker) blir kladdiga. kanonbra.



Din mamma var/är vacker och full av liv... sådan mamma sådan dotter... och det stämemr bra in även på dej och DIN dotter!!!



Idag pratade vi om detta med barn på jobb.. jag sa att som jag känner det NU vill jag aldrig att sönerna flyttar.. men ja..det komemr kanske..men.. Vi pratade om om att de öppnar sig för mig och berättar massor.

Då fick jag snabbt höra att man måste släppa kontrollen.. man kan inte vara så nyfiken utan barn måste få ha provatliv.. och det var sååå kul när de flyttar och man får barnbarn..

HM.. sa jag.. jag vet inte vad ni har för relation.. men jag får inte veta för att jag enbart är nyfiken.. utan för att sönerna VILL berätta och det är jag mycket stolt över.. vi har en underbar relation.. och jag ser det som självklart att man som mamma INTE vill att sina barn flyttar när de är i mina barns ålder.. herregud.. givetvis förstår jag att det kan ändra sig... men just nu så känns det bara NEJ... nej... nej..

Hi hi hi hi.. men visst nyfiken.. ja jag står för det.. jag är nyfiken.. :)

2010-08-09 @ 22:44:55
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0