jahapp



det är frågan det? kan jag ha kul utan min bil? Nu idag blev jag ju av med den igen, har ju fått lånat min egen bil nu i helgen när jag jobbat och det var helt enkelt underbart att stiga upp i lagom takt och sen gå ut och sätta sig bakom ratten för att köra iväg till jobb i lugn och ro...utan att behöva passa diverse tider och annat!
Ucsh nu får banne mig Jeppe sätta fart på dom där arbetarna som ska fixa hans bil! Jag blir GALEN annars!!!
Nu måste jag helt enkelt sätta mig på bussen imorgonbitti igen och det värsta av allt är att man måste stiga upp så mycket tidigare bara för att hinna med!
Kan man bli beroende eller vad?

Nu ska jag bara jobba imorgon och sen är jag ledig Tisdag men då vill jag verkligen ha den för jag planerar att åka ut med Denise och handla då eftersom hon har fått första delen utav sin allra första lön!! så det är ju klart att hon vill åka ut och shoppa! :)
HÅLL TUMMARNA ATT JAG HAR MIN BIL TILL TISDAG, MEN ALLRA HELST TILL IMORGON SÅKLART!

good night änd sleep tight



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0