jeppe rensar fisk!

japp, så var då jobbeTorsdagen slut för denna veckan och nu har jag bara jobb imorgon oxå sen är det Äntligen Fredagkväll Tjoooohooo..så skönt!! Och imorgon kommer jeppe hit eftersom  de ska ut och fiska på Lördag morgon och det är ju alltid kul när han kommer, ja han var inom en sväng igår oxå eftersom han även då varit ute och fiskat och han skulle lära sig att rensa fisken :))



här står han och är VÄLDIGT KONCENTRERAD!! jag tyckte förstås att det såg farligt ut mellan varven eftersom han höll kniven och skar *mot* sig och inte *emot* sig!

Till slut fick han i alla fall grepp om hur han skulle göra och han fick en hel del middagar till honom och Beccy!
Fisk till middag ska vi ha här hemma idag, blir fiskburgare med sallad ...enkelt och väldigt gott!

Imorgon är det sista dagen för Denise på sommarjobbet och det tänker vi fira med en kaka därifrån, sen kan man väl alltid hoppas på att hon får sin lön lagom till Malmö Festivalen som jag tror startar den 20/ 8?

Nu ska jag hänga upp en maskin tvätt och gå ut och sätta mig en stund i trädgården medans solen är framme! kanske få lite mer färg på benen? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0