Klibbig måndag

Hemma från jobb nu och det  känns skönt att Måndagen är avklarad för visst är väl Måndagarna segare än alla andra dagar? eller är det bara en fix ide man har fått för sig?
Idag tycker jag dessutom att det har varit äckligt klibbigt och då är det inte så mysigt att jobba, man vill helst av allt bara ställa sig i en kall ducsh och det gjorde jag oxå med en gång jag kom hem och gissa om det var skönt :))
Man blir oxå ganska slö utav denna klibbiga värme, orkar lixom inte ta sig för saker och ting men eftersom jag köpte oxfärs på Nydalas konsum billigt så var jag i alla fall tvungen att fixa till nåt med den eftersom det var sista förbrukningsdag idag. Så jag köpte hem cevvapcci??  krydda och gjorde sådana när jag kom hem.



bra att ha i frysen och bara plocka fram en dag när man känner sig sugen eller oxå ta med sig till jobb.
Denise tog sig ett litet bad i tunnan för även hon tyckte att det var jobbigt varmt




På Onsdag är jag ledig och blir det fint väder då så ska även jag ta mig ett bad i tunnan, var ett tag sen nu och man får ju passa på nu under sommaren för sen till vintern kommer då inte jag att bada i den :)
Resten av kvällen ska jag nog bara slappa (jag älskar att slappa) hihi...

HA EN FORTSATT FIN MÅNDAGKVÄLL ALLA DÄR UTE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0