lisette!!

Idag e jag oxå överlycklig att min lilla dotter har kommit hem välbehållen




Hon har varit i Turkiet en vecka med en vännina och gissa om tankarna har gått fram och tillbaka?
Två unga tjejer som aldrig vart utomlands helt på egen hand!
Nu hade de bara varandra att ty sig till.
Lisette hörde av sig med jämna mellanrum men det var ju mest under dagtid, på kvällen funderade jag mycket om vad de kunde vara med om, och som de flesta mammor vet så förstorar man nog upp ganska mycket om *VAD SOM KAN HÄNDA*
jag var SÅÅÅÅÅ GLAD ATT SE HENNE!
På Fredag åker hon igen....till Magaluf...men då åker hon med svärson Christoffer och på nåt vis så känns det lite bättre, de släpper typ inte varandra i sikte och bara det känns betryggande.

LOVE YOU!!


Kommentarer
Postat av: Eva Stoops

Annette! Du vet ju själv vad du gjorde när du var 18 år, då tågluffade vi bara så helt utan någon aning om världen! Idag klarar sig ungdomarna ganska bra tycker jag. Fast Turkiet kan vara lite påfrestande för en tjej, de är så påstirdiga. Men Magaluf där är det hålligång, dom kommer få jätteroligt! Men man oroar sig ju alltid så fort de lämnar dörren, eller hur?

2010-08-09 @ 13:24:13
Postat av: annette

har du rätt i Eva, men då var man själv ung o man hade ingen aning om hur mycket ens föräldrar var oroliga eller inte!!

jag tror oxå att de klarar sig ganska bra men vad lisette berättade när hon kom hem så blir man ändå lite paff det hon sa stämmer ganska överens med det att andra länder kallar svensk flicka billig T om Lisette som bara är 21 blev chockad över det hon såg! Och de tjejer som är typ billiga kan ju bara skatta sig lyckliga över att de inte träffar fel kille vid fel tillfälle

2010-08-09 @ 21:05:42
URL: http://loppingvin.blogg.se/
Postat av: Lisette

haha mamam du är för gullig. vi klara oss väldigt bra och snart åker vi.. ja imorgon. ska bliii sköööööönt.

2010-08-12 @ 16:06:07
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0