Lite shopping

Idag har Denise och jag varit ute och shoppat lite, vi tog bussen hemifrån vid 11 halv 12 och då åkte vi upp till värnhem där vi gick in på Entre, där är lixom ALLT!!!
Det var roligt att gå och titta och känna på allt och jag hittade mig två jumprar, ett linne, ett par svarta tights och ett par beiga, Denise handlade hon oxå nästan för hela sin 1000 lapp som hon fått i lön första omgången.
Vi var även inne på www.lagerhaus.se  och där hittar man alltid något man vill ha..jag köpte t ex 10 smörknivar i olika färger, två hängare som man typ hänger över dörrkarmen och en liten söt gul låda där man kan ha gummisnoddar och annat i.












Ja här är lite av det jag köpte, kläderna gör sig inte riktigt bra på fotona dom e snyggare i verkligheten.
Sen rätt vad det var när vi gick inne på cubus så ringde Jeppe och ÄNTLIGEN hans bil var klar!! så vi bestämde att han skulle hämta oss på värnhem och sen köra till Ford för att hämta hans bil, sååååå glad att jag nu har min bil tillbaka, för nu slipper jag ta bussen till jobb imorgonbitti! TJOOOHOOO!!! :))
Nu har jag nyss tvättat håret och nu ska jag kolla in en film som jag fått hem från lovefilm.se

puss


Kommentarer
Postat av: Jayne

BRA att du fått tillbaka bilen...heja heja!!!

Entré har jag bara varit på en gång..får kanske ge det en chans till...

Lagerhaus ÄR kul..där kan jag gå länge och bara titta... Måste dit i helgen känner jag.. hi hi hi

2010-08-17 @ 19:52:51
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0