ointressant Lördag

Så var denna Lördag snart till ända och det har varit en tuff dag på jobbet, har gått i ett hela dagen plus att jag o min kollega fick skicka in min tant med ambulans, hon hade bröstsmärtor och var tungandad.
Så idag när jag kom hem var jag bara såååå trött att jag gick och la mig på sofflocket och slocknade och har sovit fram till nu halv 9 ..herregud!! Nu är det ju snart dags att gå och sova igen! Men ibland är det så bara!
På ett vis är det ju bättre att ha att göra hela dagen men tröttheten kommer sen när man kommer hem, som idag då typ.
Ikväll blir det bara Tv tittande här hemma och säkerligen  tidig sänggång, så med andra ord...en ganska Ointressant Lördag!!

Dock får alla andra ha det så skönt med er lördagskväll :))


Kommentarer
Postat av: maria

här har det oxå varit ointressant hela dagen..så tråkigt..

hoppas morgondagen blir lite roligare :)



kramen

2010-08-28 @ 21:02:44
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0