Old Dogs

fyy så mätt i magen jag är nu!! :) Precis käkat fiskburger tallrik

och man blir himmla mätt på en sådan, jag orkade inte ens äta upp min tallrik men kanske bara för att jag oxå stoppat i mig en o annan kokkoskaka som denise fick för sig att baka idag när jag kom hem från jobb.
Egentligen är jag inte så himmla glad för kokkos för det är så sött, men två st slank ner i magen i alla fall :))


Nästa gång hon gör sådana här så ska jag tipsa henne om att hon kan doppa dom i lite smält blockchocklad! typ toppen på dom! då ser dom genast lite trevligare ut oxå!

Nu ska jag sätta mig och kolla på en film från www.lovefilm.se  som jag fick hem i veckan



Old Dogs




verkar vara en ganska bra film om man läser vad den handlar om och walt Disney brukar ju göra hyffsade filmer tycker jag. Igår innan sängläge så kollade jag på *I taket lyser stjärnorna*


en svensk ungdomsfilm som jag tyckte var helt ok, lite sorgsen mellan varven då man satt med en stor gråtklump i halsen så den var verkligen värd att titta på, annars brukar jag inte tycka om svenska filmer men denna var faktist bra! Den skänker lite eftertanke!
Men nu ska jag ta och bänka mig i fåtöljen så jag önskar alla en fortsatt bra Torsdagskväll

kram banan


Kommentarer
Postat av: Jayne

mmmm kokostoppar ÄR gott...himla gott och enkelt att göra.

Hur gick det dotterns sommarjobb...???

2010-08-05 @ 23:09:04
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0