så var helgen slut!

Så var helgen snart slut och det har varit full rulle hela helgen!
I Fredags efter jobb så åkte vi upp en runda till Malmö Festivalen med danska grannarna curt och linda som aldrig har varit där innan. Vi gick där ett par timmar och det var trevligt men MYCKET MYCKET FOLK!!
Det var meningen att vi skulle ta oss varsen Texasburgare men kön där var kilometerlång, så vi hittade upp en annan kö istället som inte var riktikt lika lång och det blev till vildssvinskebaben som smakade ganska gott det oxå! Sen hittade vi en pub/resturang i närheten av lilla torg och där satte vi oss och tog en öl, skönt att få sitta ner lite och bara kolla på allt folk.


 







Igår Lördag var det sen dags för poker igen, Curt och Linda som höll i det denna gången, de bjöd på grillmat och div sallader till det gott gottigott gott!!






Kvällens pokervinnare blev Christoffer och det var kul eftersom de nyligen kommit hem från magaluf och säkerligen behöver pengarna mer än nån annan :))
Lisette var inte med denna gången eftersom hon inte kände sig bra.


vinnaren för kvällen... Grattis!!!

Och ja nu är det Söndag och jag sitter och funderar på om jag ska köra ut och handla lite eller om jag ska vara hemma och bara lata mig?  Har två filmer här hemma från lovefilm.se men dom kan man ju kolla in ikväll, känns lite tidigt att kolla film nu på nåt vis!

Har varit en bra helg i alla fall men gud så snabbt dagarna går när man är ledig, är dock ledig imorgon oxå och då ska jag iväg o hälsa på min farmor och sen till malmöfestivalen med Denise och kanske Lisette?


Kommentarer
Postat av: Jayne

Jag har också en film på gång..men tycker det känns lite tidigt så jag väntar..slöar istället efter matlagning och ätning...

Funderar på om hela veckan nu är under kontroll... matplanering, Victors klocka, busskort...ja osv... Veckans kvällar är fyllda ab träning, personalmöte, föräldramöte.... hej o håååå.... Så var man inne i rutinerna igen och min deppighet kom tillbaka.

Kram :)

2010-08-22 @ 17:06:09
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0