elle,belle,bi

Känner mig bättre idag men som jag sa så var det lika bra att stanna hemma idag oxå, idag har jag i alla fall kunnat äta, även om man får ta det lite försiktigt eftersom magen har varit tom.
Var uppe på Konsum en runda och det var riktigt Ljuvligt väder ute och jag riktigt njöt av kylan...igår var jag ju inte utanför dörren med näsan ens så det kändes ljuvligt idag att få vistas utomhus en stund :)
Anette min arbetskollega ringde innan idag och frågade om jag ville ta sem nyårsdagen eftersom de råkat dubbelboka en annan vikarie...Hmmm...lät ju skönt men nej...nej..nej...jag vill jobba, är ju lixom redan inställd på det och jag vill inte slösa mina semesterdagar redan, annar så var ju tanken god! ;)
Vi ska ändå inte göra något speciellt på nyårsaftonen så då kan man lika bra jobba, ger ju lite extra OB oxå, och det kan ju vara bra nu när jag har vart sjuk och förlorat min karensdag.
Är fortfarande sjukt intresserad av skorna jag skrev om i mitt förra inlägg, men undrar om det är värt pengarna...menar det är ju inte säkert att vintern kommer stanna lika länge som förra året? Men klart...man kan ju ha dom även nästa år!! :) får se.....ELLE BELLE BI?
Soffan som jag såg har jag dock bestämt mig för att vänta med...kan nog komma att hitta nån snygg när storarummet väl är färdigmålat och det kommer att ske efter Nyår.
Jag ser verkligen fram emot att det ska bli Januari Månad...känns genast att man går på rätt håll mot vår och sommar..JAG LEVER PÅ SOMMAREN!!! på vintern kan jag känna mig lite si och så, mer deppad än glad typ. 
Och förresten: 
VART SKA ALL SNÖ BLI AV NÄR DET BÖRJAR TÖA??? 
TÄNK OM DET BLIR ÖVERSVÄMMNING??  


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jadu lilla rullta det kommer att bli ÖVERSNÄMNING så fram med era båtar(Skorna ja dom var fina MEN KAN DU GÅ MED SÅ HÖGA KLACKAR) HA HA HA

2010-12-29 @ 17:21:51
Postat av: annette

hahahaha...Mamma nu var du rolig!!! ;)) Träning ger färdighet!!! såååååå höga var dom ju inte!!!

2010-12-29 @ 17:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0