fy och ucsh..

...Vad jag mått dåligt idag, Mått illa i stort sett hela dagen och har knappt fått behålla någonting i kroppen, Drack en kopp te för en stund sedan för andra gången denna dag och jo, känns som om jag ska få behålla det :)) för innan har det typ bara gått en 20 minuter så har det kommit upp igen..nu har det gått en 45 minuter och jag känner mig ganska lugn i magen än så länge! LÅT DET STANNA DÄR!!! jag hatar verkligen att må illa, finns nästan inget värre...jo självfallet om man har ont någonstans!
Anette min arbetskollega ringde innan idag och frågade hur det var och jag sa att jag även kommer stanna hemma imorgon, för då när hon ringde så var det INTE bra, och man behöver nog en extra dag att komma tillbaka som människa, sen har jag ju redan förlorat mi karensdag, så varför inte vara hemma en dag extra då?
Just nu känner jag mig bara tung i huvudet och lite frusen...iskall om fingrarna.

Har kollat lite på blocket om en ny soffgrupp när det blir om-målat i storarummet..såg en soffa som jag verkligen är pigg på, men som sagt...det är ju inte målat ännu, så jag vet inte?
sjukt snygg ser den i alla fall ut att vara



jag vill verkligen ha denna!! ser mjuk o skön och stilren ut...ME LIKE!!!
5000 för hela soffgruppen.....INGENTING JU, om den ser lika fräcsh ut i verkligheten.
Jag tror att jag kommer att ringa på den imorgon faktist...man kan ju köpa den och sen ev maganisera den?
Jeppe ska ha den gamla soffan är det bestämt!
Jag vill så gärna börja fixa i storarummet...hatar mitt storarum som det är just nu och vill få ordning där innan sommaren i alla fall. Och visst ska man passa på när man ser sådana här klipp??
Mattan till hade varit *pricken över i* i mitt storarum...ljusa möbler vill jag ha!!! med ev någon färgklick såsom kuddar,filtar,blommor,och tavlor.
Tv-bänk har jag redan bestämt mig för hur den ska se ut....jo låg,vit,högblank! så jäkla snyggt!!
Fina silverljusstakar på den med vita ljus i...MY GOD SÅ NICE!!

jaja..sluta dröm nu Annette!!!
men visst låter det fint?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0