goafton i stugorna!!

Tjjaaa...vad ska man säga? helgen är återigen snart slut, men det har varit en bra helg trots allt...lugn och fridfull med en massa tjaffs hit och dit ;)) SOM VANLIGT MED ANDRA ORD!! :) 
jaja..nu är det ju Måndag imorgon och jag har min lediga dag och då ska jag bannemig sätta mig på bussen och åka upp till stan för att köpa julklappar, kan ju inte enbart inrikta mig på B O W eller EKOHALLEN!!! nä, måste utsöka lite andra butiker i stora MALMÖ!!! 
Jag vill hitta lite orginela julklappar till var och en i familjen!! Annars blir det typ alltid samma saker såsåm strumpor, smycken, kalsonger o annat trist!!! men det är som sagt för att jag alltid handlar på Jägersro....den affären kan jag typ *ut och in* och TRO MIG!!!!! där finns absolut inga roliga julklappar...så nej....STAN IMORGON!!!!
Har bestämt mig för att stiga upp tidigt och fixa till mig och sen bara gå och njuta i min egna takt i stan...kolla VARENDA SKYLTFÖNSTER !! kanske hittar jag just *DET* till var och en utav mina kära?
En sak har jag i alla fall deklarerat för Denise, och det är att det inte kommer bli några superdyra julklappar detta året, har helt enkelt inte råd...just därför vill jag komma med *vettiga* klappar och kanske lite *roliga* klappar istället!!

Just nu sitter jag på Lisettes nyinköpta data *MAC* och den är bara såååååå skön!!!
tror jag ska spara en sådan till mig själv faktist!! :) däremot vill jag inte lägga in en massa bilder på hennes data, menar jag har gjort mozartkulor och god middag som jag tagit bilder på men det får vara så tills jag har Denises data, är sååååå rädd för att göra något fel på Lisettes nya!!

Att jag lånar hennes data idag beror på att Denise och Fredrik har varit här hemma hela helgen och tittat på film på hennes data, dom firar 5 hela månader imorgon och jag har lixom inte velat störa mig genom att säga att jag vill ha datan, Jag är bara glad att hon är hemma och att hon mår bra med killen i fråga, bättre det än att hon springer runt utomhus och man inte vet vad hon sysslar med!!

Bilder kommer dock: hehe.....måste ju bara visa mina goda mozartkulor som jag fick smaka EN av. Hmmm....

jaja....nu ska jag plocka undan middagsdisken här hemma!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0