här väntas snart något stort!!!

Japp....en himmla GLAD överaskning fick jag idag och jag har svårt att smälta det hela!! Vill inte gå ut med uppgifter såvida jag inte får lov!! men kul var det att höra om i alla fall!!
Nu kommer jag att leva på det ett tag *L*

Helgen gick jättebra att jobba förutom att jag tappade min mobil i snön så den blev helt *immig* av kyla och bee
tdde sig underligt ett tag....nu börjar den ev rätta till sig igen och glad är jag över det eftersom jag ABSOLUT inte har råd att fixa till ny mobil nu till Jul o allt!! Inte ens klapparna är jag klar med..men ska ut imorgon efter jobb och försöka fixa med allt!!!! sen på Torsdag blir det *matköp* skinka, köttbullar, prinskorvar, sill och ja you name it!! FULL RULLE ÄR DET!!! Stress...stress...stress...men på nåt vis idag känner jag mig *LUGN* kanske dels pga av överraskningen jag fick...??? MABY?

Idag har jag haft lite svagt huvudvärk och känt mig lite smått illamående...HOPPAS BARA INTE DET ÄR DEN DÄR KRÄKSJUKAN som har stått i tidningen?!! jag kommer ihåg att det var JÄTTEMÅNGA som var dåliga i det just förra julen och vi tog drstiska åtgärder på job såsom munskydd, plastförkläde, benskydd och armskydd...allt för att slippa bli smittade!! och japp, det var till julen förra året oxå¨!!! Konstigt egentligen att bacilerna kan överleva i denna kylan?
Jaja...nä jag har nte tid att bli sjuk så nu ska jag ta mig en eller två alvedon och lite vitpepparkorn, sen ska jag krypa ner under täcket och försöka sova...för att sen vakna utvilad och pigg imorgonbitti!! :))

kram


Kommentarer
Postat av: Jayne

Anara något..smått som blir stort ....som själv får smått som blir stort osv... hi hi hi

Kan ana fel men det låter som detta...



Ja JULmånad...nyårsmånad och så fyller sonen 18 och maken fyller år.. tjohoooo...tjoheeeej

:)

Kram

2010-12-20 @ 23:56:28
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Petra

Låter spännande!!!

Hoppas att du inte blir sjuk i jul!! Själv känner jag mig krasslig men det bryter inte ut.. Trist!

kram

2010-12-21 @ 22:24:08
Postat av: Anonym

GRATTIS ÖNSKAR VI PÅ NOBELVÄGEN

2010-12-24 @ 14:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0