hemma fr jobb

Idag stannade jag hemma från jobb, vaknade klockan 4 inatt av att jag mådde fruktansvärt illa och kände mig konstig i magen, ville bara kräka..men gick inte. Låg och våndades i sängen tills det var dags att ringa jobb vid 6-tiden, och därefter kunde jag äntligen kräka...mådde bättre för en stund men sen kom illamåendet igen och kan nu bara konstatera att jag fått en släng av maginfluensa.
Så jag är glad att jag stannade hemma idag,dels för illamåendet men oxå dels för min fot som jag skadade på jobb för två år sen, den värker hela tiden och jag tror att det beror på att man får gå och anstänga sig i snön där de inte har skottat..kanske har jag trampat fel utan att jag märkt det...så vet i tusan om jag hade fått på mig någon sko på den foten idag?
Nu ska jag försöka få i mig lite te och äta en rostad smörgås, får se om det får lov att stanna kvar?

krypa ner under en filt på soffan och bara vara ifred typ..

£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0