om några timmar...

...ja då ska vi fira in det kommande nya året


Alla firar vi det olika och detta året kommer det bara bli lugnt här hemma, i alla fall för min del.
Jeppe kommer och jag har just förberett maten vi ska ha idag och just nu luktar det helt Ljuvligt här hemma i köket, har en potatiskaka i ugnen och det är första gången jag testar på detta nya, så jag har förberett Denise på att ev få springa upp och handla om den blir misslyckad? ;))

Tänk att ett helt år har gått sen förra Nyår...Mycket har hänt, både glädje och sorg, skratt och tårar och man vet aldrig hur det nya året kommer att bli? man kan inte ens gissa!! och TUR är väl kanske det, för tänk om man hade vetat precis allt som skulle komma att hända? ...UCSH....Det hade ju lixom inte varit värt någonting, även om man ibland skulle vilja kunna se in i framtiden, men det bästa är nog ändå att inte veta vad som kommer att ske både vad gäller positiva och negativa saker. Man får helt enkelt ta dagarna som de kommer!

Nu ska jag gå och ta mig en ducsh och sätta på mig lite nyårskläder, måste bara få känna sig *lite extra fin* så här på årets sista dag.

ÖNSKAR ER ALLA ETT HIMMLA GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0