snabbis

Ett snabbt inlägg här nu innan jag sen ska sätta mig för att kolla *halv 8 hos mej*
Jag lever och mår bra :) och idag har jag även lärt mig fixa till en omelette!! Det var Mona på jobb som lärde mig idag uppe hos en vårdtagare och Myy good så lätt det var egentligen *hihi* nu har jag stått och fixat till en omelette till hela familjen och alla tyckte att det smakade gott!! Däremot lyckades jag inte vika den kant till kant ordentligt men det kan ju även bero på stekjärnet :)
Att jag ALDRIG har vågat mig på att testa detta innan???? men ärligt talat, jag har inte vetat hur man ska gå till väga? NU VET JAG DÄREMOT...och det kommer bli MÅNGA omelletter här hemma framöver med olika fyllningar.
Men som sagt nu är det en tv-kväll i fåtöljen som gäller för min del ;)) först ut blir
****halv 8 hos mej****

sen kommer ****bonde söker fru****

och sist men inte minst ****efterlyst****

så kvällen är i princip SPIKAD


BILD PÅ MIN OMELETTE (rörig men GOD)


här brynes den i stekjärnet tillsammans med lite svamp, kryddkorv och ost




en RIKTIG äggsörja, men en GOD äggsörja


pösski på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0