bara inredningsdetaljerna som fattas

Godmorgon eller go förmiddag ska man kanske säga :) ja jag har varit vaken i ca 1 1/2 timme och varit inne och ducshat och tvättat håret, hade fått lite vit målarfärg i mitt hår så jag ville ju få bort det, men allt försvann inte nu när jag försökte tvätta bort det, ser nästan ut som att jag springer omkring med mjäll lite varstans i håret men NIX...det är inte mjäll utan målarfärg!!
Nu är köket färdigmålat och igår var vi faktist iväg och köpte ny kyl och frys, får hem det idag så det ska bli kul att se hur det gör sig när dom kommer på plats
Foto kommer så småningom.
Idag ska Lisette o jag till Ikea för att handla gardiner, matta,duk, blommor,krukor och lite div saker till mitt nymålade kök, ska bli kul att få sätta allt på plats och se hur förändringen blir :) Hoppas nu bara att man hittar snygga gardiner på Ikea, många gånger har jag inte tyckt att där har varit så fina gardiner, Jag vill som sagt ha ett par gardiner med lite färg nu eftersom allting e vitt i köket.
Men nu innan jag ska till Ikea så ska jag sätta mig o betala mina räkningar så man kan se hur mycket man har råd att göra sig av med :)

Kommentarer
Postat av: Jayne

Räkningar ja..just ja..de ska också betalas.. :D

WOW....visst ÄR det kul när man väl tagit sig an ett sånt här projekt ??!!!! Man känner sig sååå nöjd med sig själv.

Snart ska vi börja röja och tömma i vårt kök. Alla luckor, bönkskivor ska bort. Ja och kaklet...sen vill jag passa på att rensa i skåpen också... Har man inte jobb så skaffar man sig det...

HOPPAS du hittade ngt fint och kul på IKEA.

2010-02-27 @ 15:06:20
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0